کانون فرهنگی تربیتی امیدهای انقلاب فردوس

سایت اطلاع رسانی کانون امیدهای انقلاب شهرستان فردوس

کانون فرهنگی تربیتی امیدهای انقلاب فردوس

سایت اطلاع رسانی کانون امیدهای انقلاب شهرستان فردوس

کانون فرهنگی تربیتی امیدهای انقلاب فردوس
طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

در راستای تقویت دانش فنی همکاران و استفاده موثر از ابزارها و نرم افزارهای ارائه مطلب ، کارگاه آموزشی «ترفندهای کاربردی استفاده از پاورپوینت » به مدت 4 ساعت در محل کانون فرهنگی تربیتی امیدهای انقلاب برگزار می شود . علاقمندان می توانند حداکثر تا نیمه آبان ماه برای ثبت نام به آموزشگاه ها مراجعه نمایند . ضمنا برای کلیه شرکت کنندگان ، گواهی حضور در کارگاه صادر خواهد شد. 

دومین جلسه آموزش خانواده با همکاری کانون فرهنگی تربیتی امیدهای انقلاب در مرکز آموزشی بهشت فردوس برگزار شد موضوع این جلسه که بصورت سخنرانی چند رسانه ای برای والدین دانش آموزان و در حضور مدیران و کارکنان آموزشگاه اجرا شده در مورد آسیب های تکنولوژی و خانوده بودکه مورد استقبال و توجه حاضران قرار گرفت .



کانون فرهنگی تربیتی امیدهای انقلاب  به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ، مسابقه عکس آماتور، شعر ودکلمه باموضوع مدح و مرثیه  برگزار می نماید:

موضوعات و شرایط بخش عکس  :

الف : علم ها ، نخل ها و دسته های عزاداری

ب :عکس ازاماکن مذهبی قدیمی و جدید نظیر حسینیه ها ، تکایاو شیوه های آماده سازی برای محرم

ج: عکس ها باید در قطع A4 رنگی یا سیاه سفید چاپ شده باشد (هرنفر سه  قطعه عکس )

شرایط  بخش شعر و دکلمه مرثیه :

 الف :همکاران و دانش آموزان عزیز می توانند اشعار ، دکلمه و دلنوشته های خود را در موضوع مدح و مرثیه امام حسین (ع )و اصحاب باوفایش حداکثر در یک صفحه A4 تایپ شده تحویل کانون نمایند.

ب : به آثار برگزیده جوایزی اهدا گردیده و به مدت  20روز کاری  در نمایشگاهی که به همین منظور در محل کانون برپا خواهدشد  به نمایش گذاشته می شود.

مهلت تحویل ارسال آثار :94/8/7خواهد بود

برای دانلود تراکت مسابقه اینجا را کلیک کنید

به همت کانون امیدهای انقلاب فردوس اولین جلسه آموزش خانواده در محل دبیرستان امام رضا (ع) برگزار شد.در این برنامه که اولیای دانش آموزان دبیرستان حضور داشتند ناظری کارشناس امور خانواده با استفاده از امکانات چند رسانه ای مباحثی را درمورد آسیب های تکنولوژی وخانواده مطرح نمود که مورد توجه اولیا قرار گرفت . در پایان این جلسه اولیا ضمن درخواست از مسئولین دبیرستان خواستارادامه این مباحث توسط کانون فرهنگی تربیتی امیدهای انقلاب در جلسات آموزش خانواده این آموزشگاه شدند.


عکس های بیشتر در ادامه مطلب